Menu

Agenda

 

Dzień 1 – 24.11.2016 r. (sala nr 1 i foyer, parter)

9.00 - 10.00 Rejestracja (foyer hotelu, w pobliżu recepcji hotelowej)
10.00 - 10.15

Oficjalne rozpoczęcie Forum

Zarząd Województwa Łódzkiego

10.15 - 11.00

Wykład inauguracyjny

Jacek Kotarbiński: Jak Hobbici wypromowali region. Najnowsze trendy w marketingu miejsc w transmedialnym świecie (wielokanałowość). Jak skutecznie i efektywnie wdrażać kreatywne projekty.

11.00 - 11.30 Krzysztof Siewiera: Środki przybliżają cel! Obowiazki beneficjenta zwiazane z informacją, promocją oraz kontrolą w projektach współfinansowanych z Funduszy Europejskich w perspektywie finansowej UE 2014-2020 .
11.30 - 12.45 Sesja plakatowa - Nowoczesny marketing miast i regionów - najnowsze trendy i case study
12.45 - 13.00 Przerwa kawowa (foyer przy sali nr 1, parter )
13.00 - 13.30 Joanna Kasprzycka-Rosikoń: Nec Hercules contra plures. Jak wykorzystać crowdsourcing i inne działania angażujace społeczność w zarządzaniu miastem i regionem?
13.30 - 14.00 Robert Stępowski: „Szpilki na Giewoncie”, „Lekarze”, „Ojciec Mateusz” i inni, czyli city placement jako element marketingu miasta lub regionu.
14.00 - 15.00 Obiad (sale: Sosnowa, Jarzębinowa, Dębowa)
15.00 - 15.30 Rafał Wanke: Stawiamy na innowację! Jak skutecznie zaplanować innowacyjną kampanie promocyjną projektu unijnego.
15.30 - 16.45 Sesja plakatowa - Crowdsourcing, placemaking i inne działania angażujące społeczności lokalne w proces rozwoju marek regionalnych - najnowsze trendy i case study
16.45 - 17.00 Przerwa kawowa (foyer przy sali nr 1, parter)
17.00 - 19.00 Czas wolny
19.00 - 22.00 Gala z oprawa muzyczną / uroczysta kolacja (sale: Sosnowa, Jarzębinowa, Dębowa)

 

Dzień 2 – 25.11.2016 r.

8.00 - 9.00 Śniadanie (sale: Sosnowa, Jarzębinowa, Dębowa)
9.00 - 12.00

I sesja plenarna - Budowanie przewagi konkurencyjnej marek lokalnych i regionalnych poprzez wykorzystanie wybranych działań i narzędzi – Piotr Ławacz (sala nr 1, parter)

Spotkania tematyczne:

  • Czym skorupka za młodu…, czyli nauczmy młodzież kochać swoją małą ojczyznę. Jak zaprojektować dobry program edukacyjny dla pokolenia Y/Z - Piotr Ławacz (sala nr 7, I piętro)
  • Wyjdźmy na ulice, czyli promocja miejsc poprzez sport i kulturę (eventy, koncerty, zawody, etc.) - Dr Maciej Glamowski (sala nr 8, I piętro)
  • Jeden obraz wart jest 1000 słów. Infografika. Narzędzie realizacji promocji marki. Szybka i skuteczna metoda komunikacji w promocji marki terytorialnej - Aleksandra Krawczyk (sala nr 9, I piętro)
12.00 - 12.30 Przerwa kawowa (foyer przy sali nr 1, parter)
12.30 - 15.30

II sesja plenarna - Wykorzystanie potencjału własnego i zespołu w działaniach promocyjnych - Piotr Ławacz (sala nr 1, parter)

Spotkania tematyczne:

  • WRZUĆ TO W SOCIAL MEDIA! Jak przygotować dobrą prezentację w serwisach społecznościowych - Rafał Czajka (sala nr 7, I piętro)
  • ZOSTAŃ MISTRZEM POMYSŁOWOŚCI, czyli metody zwiększania własnej kreatywności (Wizualizacja, Praca z Metaforą, Techniki Mindfulness, inne techniki kreatywne; zarządzanie własną kreatywnościa; techniki wdrażania pomysłów) - Piotr Ławacz (sala nr 8, I piętro)
  • PODRÓŻE KSZTAŁCĄ, czyli jak czerpać inspiracje z innych dziedzin i branż, jak wykorzystać tzw. historie porażek, aby usprawnić własne działania promocyjne i unikać błędów popełnianych przez innych - Alina Geniusz-Siuchninska (sala nr 9, I piętro)
15.30 - 16.30 Obiad

 

Powrót na górę