Menu

Agenda

4 grudnia 2017

Kiedy Wydarzenie
9.00–10.00 Rejestracja wraz z kawą powitalną (punkt zlokalizowany we foyer hotelu, w pobliżu recepcji)
10.00–10.15 Oficjalne rozpoczęcie forum (sala nr 1, parter)
Prowadzenie:  Maciej Łaski – Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej UMWŁ
Witold Stępień, Marszałek Województwa Łódzkiego:
Oficjalne powitanie uczestników Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2017
10.15–11.15 Wykład inauguracyjny (sala nr 1, parter)
Marcin Prokop
Dziennikarz, laureat nagrody Wiktor w kategorii Osobowość Medialna
Power Speech
Zapis wykładu metodą graphic recording
11.15–12.00 Wykład 1 (sala nr 1, parter)
Mariusz Woźniczka
Dyrektor zarządzający projektów crossmediowych ROCHSTAR S.A.
Jak projektować eventy medialne, które skupiają tłumy.
12.00–12.45 Wykład 2 (sala nr 1, parter)
Michał Mikee Sieczko
CEO SYSKO SportMarketing, autor filozofii pozytywnego sportu
Dzieci, sport i rozrywka wizerunkowymi filarami działań miasta
12.45 - 13.00

Pokazowe zajęcia dla dzieci PRZEDSZKOLIADA.PL (parter)
Przedszkoliada

13.00–14.00 Obiad (sale: Sosnowa, Jarzębinowa, Dębowa i Brzozowa)
14.00–14.30 Wykład 3 (sala nr 1, parter)
Jarosław Miszczak
Head of Client Service Bluerank
Budowanie wizerunku miejsca z wykorzystaniem digital marketingu
14.30–15.00 Wykład 4 (sala nr 1, parter)
Piotr Mikulski
Content Marketing Specialist - Team Leader w Elephate
Content Marketing – jak budować markę miejsca w internecie?
15.00–15.30 Sesja plakatowa – Co decyduje o skuteczności marketingowej w projektach kierowanych do młodzieży i seniorów - case study – część prezentacyjna  (sala nr 1, parter)
15.30–15.45 Przerwa kawowa (foyer)
15.45–16.15 Sesja plakatowa – Co decyduje o skuteczności marketingowej w projektach kierowanych do młodzieży i seniorów – część ekspozycyjna (foyer przy Sali nr 1, parter)
16.15–17.15 Wykład 5 (sala nr 1, parter)
Krzysztof Kurowski –  Strategy Manager w TVN Media
Planowanie mediów, podstawowe wskaźniki mediowe w telewizji i internecie
17.15–18.15 Wykład 6 (sala nr 1, parter)
Cezary Szymański  –  Szef Sekcji Sprzedaży Regionalnej Online w TVN Media
Szczepan Sobaś – Szef Zespołu Sprzedaży w TVN Media
Możliwości komunikacyjne mediów w budowaniu wizerunku miejsca, na przykładzie oferty TVN Media
19.30–21.30 Gala / uroczysta kolacja (sale: Sosnowa, Jarzębinowa, Dębowa i Brzozowa – VIP)
21.30–24.00 Wieczór integracyjny (sala: Sosnowa) z oprawą muzyczną

 

5 grudnia 2017

Kiedy Wydarzenie
9.30–10.10 Łukasz Wilczyński Prezes Zarządu Planet PR
Czwarta rewolucja przemysłowa w turystyce i marketingu miejsc
10.10–10.50 Bartosz Wilczyński – Partner Strategiczny Planet
Budowanie silnej marki regionu poprzez kulinaria i produkty lokalne.
10.50–11.30 Przemysław Sitnik - Dział New Tech & Mobile EURO PILOT sp. z o.o.
Wirtualna rzeczywistość, femtokomórki i czujniki jakości powietrza – różne narzędzia budowania więzi z turystą i mieszkańcem.
Prezentacji towarzyszy ekspozycja, z możliwością praktycznego zapoznania się z VR.
11.30–12.00

Podsumowanie wojewódzkiego konkursu na najlepsze gospodarstwo agroturystyczne "Złota Grusza"

12.00–12.30 Przerwa kawowa
12.00–12.30 Wykwaterowanie i wyjazd uczestników

 

Powrót na górę