Menu

Agenda 2018

25 czerwca 2018

Kiedy Wydarzenie
9.00  Rejestracja 
10.00 Oficjalne rozpoczęcie forum 
Marszałek Województwa Łódzkiego P. Witold Stępień
10.15

Wykład inauguracyjny

Krzysztof Ibisz

11.15 Przerwa kawowa
11.45

Gdzie opowiedzieć swoją historię?

Budowanie marki osobistej to nie tylko analizy, to także wyjście do ludzi. Kilka technik, o których opowiem to „wybieranie walki”, „słuchanie społeczności” i… wychodzenie do ludzi. Nie bój się, będzie dobrze!

Paweł Tkaczyk

12.15

Zepsuj swoje przemówienie na 7 sposobów, albo zrób je dobrze i wzmocnij swoją markę. 

Michał Kasprzyk

12.45

Storytelling dla liderów.

Wyobraź sobie, że odwiedzasz halę targową, w której wystawiają się firmy z jednej wąskiej branży. Setki firm. Każda ma podobną ofertę produktów i usług, Podobne stoisko z mini-cukierkami w szklanej misie i podobnie zmęczonymi pracownikami, którzy siedzą tu już kolejną godzinę, przy podobnych stolikach, na których leżą podobne ulotki. Chodzisz od stoiska do stoiska, rozglądasz się z rosnącą bezradnością…

Tamara Bieńkowska

13.15 Obiad
14.15

Czy Łódzkie Promuje Łódzkie? 

dr Jakub Grabowski, Małgorzata Walczak-Gomuła (ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.) 

14.45

Jak sztuka przyrządzania sushi może pomóc nam budować lepsze marki miejsc?

 

Czy krótki wiersz może być lepszy od długiej strategii promocji miasta? Dlaczego wspieranie jest lepsze od partycypacji? Gdzie szukać małych zmian, które mogą przynieść wielkie zaangażowanie mieszkańców i turystów?

Tomasz Kudła

15.15

Nie produkt, nie miejsce, a doświadczenie. Jak wykorzystać relacje do budowy wizerunku miejsca. 

Patrycja Obara 

15.45 Przerwa kawowa
16.15

Jak przekuć (wykorzystać) konflikt na swoją korzyść i budować swój pozytywny wizerunek osoby publicznej?

Spośród 5 znanych sposobów rozwiązywania konfliktów - dwa są najwyżej cenione, a co najważniejsze pomagają budować zaufanie do danej osoby i tym samym kształtują pozytywny wizerunek osoby publicznej. Jeden preferowany jest przez kobiety, a drugi przez mężczyzn.

Julita Dąbrowska

16.45

Ogłosić łatwo, trudniej wdrożyć, czyli 10 największych błędów przy wprowadzaniu marek terytorialnych.

Dlaczego strategie marek miejsc nie działają bez dobrze zaplanowanego zarządzania? Jak zamienić strategię marki w energię dla rozwoju miasta czy regionu? Miara sukcesu - marketing miejsca nastawiony na efekty.

Michał Basiński 

17.15 Budżet Obywatelski Województwa Łódzkiego jako przykład inicjatywy angażującej mieszkańców

Marcin Młynarczyk (Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

17.30 Quiz z nagrodami 
19.30 Uroczysta kolacja, wieczór z oprawą muzyczną

 

26 czerwca 2018

Kiedy Wydarzenie
10.00 Najważniejsze  zasady w budowaniu pierwszego wrażenia poprzez  kontakt z pracownikiem instytucji publicznej.
11.30 Przerwa kawowa
12.00 Zakończenie Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2018
   

 

 

Powrót na górę