Menu

Agenda 2018

25 czerwca 2018

Kiedy Wydarzenie
9.00  Rejestracja 
10.00 Oficjalne rozpoczęcie forum 
Marszałek Województwa Łódzkiego - Witold Stępień
10.15

Wykład inauguracyjny - Wybieraj mądrze i uważaj czego pragniesz

- jak zarządzać sobą aby odnieść sukces. 

- Jak być dobrze postrzeganym.

- Jak komunikować się, aby nas słuchano i rozumiano.

- Jak zarządzać czasem

- Jak działać skutecznie – nic nie jest neutralne.

- Jak motywować siebie i innych.

- Wizerunek-reputacja-marka.

- 3 kroki w procesie budowania silnej marki osobistej.

- Warto pracować nad sobą- jak to robić.

- Kilka prostych patentów na zdrowe życie.

- Misja ponad wszystko.

Krzysztof Ibisz

11.15 Przerwa kawowa
11.45

Gdzie opowiedzieć swoją historię?

Budowanie marki osobistej to nie tylko analizy, to także wyjście do ludzi. Kilka technik, o których opowiem to „wybieranie walki”, „słuchanie społeczności” i… wychodzenie do ludzi. Nie bój się, będzie dobrze!

Paweł Tkaczyk

12.15

Zepsuj swoje przemówienie na 7 sposobów, albo zrób je dobrze i wzmocnij swoją markę.

Przemówienia mają coraz większe znaczenie w świecie marketingu, szczególnie jeśli chodzi o budowanie marki osobistej. Niewielu ekspertów potrafi to wykorzystać, a większość popełnia dużo błędów. Jakie to błędy? Jak się przed nimi uchronić? Jak wykorzystać przemówienia na swoją korzyść, żeby zbudować markę osobistą?

Michał Kasprzyk

12.45

Storytelling dla liderów.

Wyobraź sobie, że odwiedzasz halę targową, w której wystawiają się firmy z jednej wąskiej branży. Setki firm. Każda ma podobną ofertę produktów i usług, Podobne stoisko z mini-cukierkami w szklanej misie i podobnie zmęczonymi pracownikami, którzy siedzą tu już kolejną godzinę, przy podobnych stolikach, na których leżą podobne ulotki. Chodzisz od stoiska do stoiska, rozglądasz się z rosnącą bezradnością…

Tamara Bieńkowska

13.15 Obiad
14.15

Czy Łódzkie Promuje Łódzkie? 

Czy Łódzkie Promuje Łódzkie? Jak miasta i powiaty w Regionie Łódzkim komunikują się z otoczeniem? Czy identyfikują się z marką Promuje Łódzkie oraz jak ją wykorzystują w swojej promocji? W jaki sposób JST w Regionie Łódzkim budują swój wizerunek i czy mają na siebie pomysł? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć prezentując wyniki badania przeprowadzonego na potrzeby Forum Promocji wzbogacając je o dobre przykłady z zakresu marketingu terytorialnego.

dr Jakub Grabowski, Małgorzata Walczak-Gomuła (ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.) 

14.45

Jak sztuka przyrządzania sushi może pomóc nam budować lepsze marki miejsc?

Czy krótki wiersz może być lepszy od długiej strategii promocji miasta? Dlaczego wspieranie jest lepsze od partycypacji? Gdzie szukać małych zmian, które mogą przynieść wielkie zaangażowanie mieszkańców i turystów?

Tomasz Kudła

15.15

Nie produkt, nie miejsce, a doświadczenie. Jak wykorzystać relacje do budowy wizerunku miejsca.

Myśląc o nowym miejscu, zadajemy sobie wiele pytań: jak będzie wyglądać, czy nam się spodoba, co nas tam spotka i kogo tam spotkamy. U ich fundamentu leży jednak inne, najważniejsze pytanie: czego tam doświadczymy. Na przykładzie czterech toskańskich winnic Patrycja Obara opowie o tym, jaki wpływ na marketing miejsca ma doświadczenie oraz o tym, jak zaprojektować doskonałe doświadczenie.

Patrycja Obara 

15.45 Przerwa kawowa
16.15

Jak przekuć (wykorzystać) konflikt na swoją korzyść i budować swój pozytywny wizerunek osoby publicznej?

Spośród 5 znanych sposobów rozwiązywania konfliktów - dwa są najwyżej cenione, a co najważniejsze pomagają budować zaufanie do danej osoby i tym samym kształtują pozytywny wizerunek osoby publicznej. Jeden preferowany jest przez kobiety, a drugi przez mężczyzn.

Julita Dąbrowska

16.45

Ogłosić łatwo, trudniej wdrożyć, czyli 10 największych błędów przy wprowadzaniu marek terytorialnych.

Dlaczego strategie marek miejsc nie działają bez dobrze zaplanowanego zarządzania? Jak zamienić strategię marki w energię dla rozwoju miasta czy regionu? Miara sukcesu - marketing miejsca nastawiony na efekty.

Michał Basiński 

17.15 Quiz z nagrodami 
19.30 Uroczysta kolacja, wieczór z oprawą muzyczną

 

26 czerwca 2018

Kiedy Wydarzenie
9.45

Budżet Obywatelski Województwa Łódzkiego jako przykład inicjatywy angażującej mieszkańców.

Marcin Młynarczyk (Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego)

10.00

Najważniejsze  zasady w budowaniu pierwszego wrażenia poprzez  kontakt z pracownikiem instytucji publicznej.

W ramach prezentacji omówione zostaną wybrane zagadnienia z obszaru budowania wizerunku instytucji publicznej poprzez działania oraz kompetencje pracowników. Zakres ramowy prezentacji obejmie obszary: zasady powitania i pożegnania z klientem zewnętrznym, zasady używania wizytówek i wymieniania się kontaktami, zasady wykorzystania w działaniach komunikacyjnych elementów komunikacji wizualnej, podstawowe zasady korespondencji, zasady doboru stroju służbowego, najważniejsze zasady organizacji spotkań i wizyt delegacji oficjalnych oraz konferencji prasowych – zarządzanie „pierwszeństwem” i „przestrzenią”, dobór menu i projektowanie oprawy wydarzenia, etykieta stołu, zasady wręczania gadżetów, mowa ciała, podstawowe zasady budowania jasnych i zrozumiałych przekazów językowych.

Szymon Sikorski

Karol Majchrzak

11.30 Przerwa kawowa
12.00 Zakończenie Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2018
   

 

 

Powrót na górę