Menu

Spotkania tematyczne

SESJA PLENARNA 1

Budowa przewagi konkurencyjnej marek lokalnych i regionalnych poprzez wykorzystanie wybranych działań i narzędzi

1. Czym skorupka za młodu…, czyli nauczmy młodzież kochać swoją małą ojczyznę. Jak zaprojektować dobry program edukacyjny dla pokolenia Y/Z

Co dzieci i młodzież wiedzą o swojej miejscowości, powiecie, regionie? Czy identyfikują się z nimi? Czy są dumne, że żyją właśnie tutaj? Jak zbudować dobry program edukacyjny? Jak włączyć w ten proces rodziny i lokalne społeczności?

2. Wyjdźmy na ulice, czyli promocja miejsc poprzez sport i kulturę (eventy, koncerty, zawody, etc.).

Festiwale San Remo, Opole, Open’er,  eventy sportowe Herbalife Ironmann Gdynia, EURO 2012, Łódź Design Festival… Wydarzenia, które promują miejsca. Wspólnym mianownikiem są zainteresowania i pasje ludzi, którzy by realizować się i przynależeć pokonują setki a nawet tysiące kilometrów. Masowo czy elitarnie? Jaki klucz pomoże nam otworzyć najwięcej ważnych serc dla naszego miasta i regionu…

3. Jeden obraz wart jest 1000 słów. Infografika. Narzędzie realizacji promocji marki. Szybka i skuteczna metoda komunikacji w promocji marki terytorialnej.

Graphic Recording czyli zapis kluczowych treści przy pomocy infografiki. Okazuje się, że każdy potrafi rysować! Naprawdę! Podstawą jest synteza i analiza informacji i umiejętność wyboru tych najważniejszych. Później już tylko trzeba zamienić je na wyrazisty znak. Jak wykorzystać zapis graficzny, by w czytelny i przejrzysty sposób przekazać główne treści? Czy jest dla nich miejsce w przestrzeni publicznej? Jak przygotować dobrą infografikę? Jakie są najczęstsze błędy i co zrobić, aby ich uniknąć?

SESJA PLENARNA 2

Wykorzystanie potencjału własnego i zespołu w działaniach promocyjnych

1. WRZUĆ TO W SOCIAL MEDIA! Jak przygotować dobrą prezentację w serwisach społecznościowych

Jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz… ale jeśli jesteś, to czy na pewno robisz to dobrze? Jak prezentować marki lokalne w serwisach społecznościowych? Posty, blogi, video… – jakie stosować narzędzia? Co robić i czego unikać w social media?

2. ZOSTAŃ MISTRZEM POMYSŁOWOŚCI, czyli metody zwiększania własnej kreatywności (Wizualizacja, Praca z Metaforą, Techniki Mindfulness, inne techniki kreatywne; zarządzanie własną kreatywnością; techniki wdrażania pomysłów).

Lepiej patrzeć na rzeczy takie, jakimi są, czy może zachować do nich pewien dystans? Korzystać z wyobraźni czy w pełni świadomie być „tu i teraz”? Które techniki i kiedy stosować, aby rozbudzić własną kreatywność? Jak skutecznie wdrażać w życie nowe idee i rozwiązania?

3. PODRÓŻE KSZTAŁCĄ, czyli jak czerpać inspirację z innych dziedzin i branż, jak wykorzystać tzw. historię porażek, aby usprawnić własne działania promocyjne i unikać błędów popełnianych przez innych.

Czego i jak można nauczyć się od innych? Gdzie szukać inspiracji? Lepiej kopiować rozwiązania, czy wykorzystywać je do generowania własnych rozwiązań? Jak uczyć się na błędach – swoich i cudzych? Jak stworzyć uczącą się organizację?

Powrót na górę