Menu

Materiały

Dzień 1

Jacek Kotarbiński: Jak Hobbici wypromowali region. Najnowsze trendy w marketingu miejsc w transmedialnym świecie (wielokanałowość). Jak skutecznie i efektywnie wdrażać kreatywne projekty. - POBIERZ PREZENTACJĘ

Krzysztof Siewiera: Środki przybliżają cel! Obowiazki beneficjenta zwiazane z informacją, promocją oraz kontrolą w projektach współfinansowanych z Funduszy Europejskich w perspektywie finansowej UE 2014-2020. - POBIERZ PREZENTACJĘ

Joanna Kasprzycka-Rosikoń: Nec Hercules contra plures. Jak wykorzystać crowdsourcing i inne działania angażujace społeczność w zarządzaniu miastem i regionem? - POBIERZ PREZENTACJĘ

Robert Stępowski: „Szpilki na Giewoncie”, „Lekarze”, „Ojciec Mateusz” i inni, czyli city placement jako element marketingu miasta lub regionu. - POBIERZ PREZENTACJĘ

Rafał Wanke: Stawiamy na innowację! Jak skutecznie zaplanować innowacyjną kampanie promocyjną projektu unijnego. - POBIERZ PREZENTACJĘ

Dzień 2

Piotr Ławacz: Czym skorupka za młodu…, czyli nauczmy młodzież kochać swoją małą ojczyznę. Jak zaprojektować dobry program edukacyjny dla pokolenia Y/Z? - POBIERZ PREZENTACJĘ

Dr Maciej Glamowski: Wyjdźmy na ulice, czyli promocja miejsc poprzez sport i kulturę (eventy, koncerty, zawody, etc.). - POBIERZ PREZENTACJĘ

Aleksandra Krawczyk: Jeden obraz wart jest 1000 słów. Infografika. Narzędzie realizacji promocji marki. Szybka i skuteczna metoda komunikacji w promocji marki - POBIERZ PREZENTACJĘ

Rafał Czajka: WRZUĆ TO W SOCIAL MEDIA! Jak przygotować dobrą prezentację w serwisach społecznościowych - POBIERZ PREZENTACJĘ

Piotr Ławacz: ZOSTAŃ MISTRZEM POMYSŁOWOŚCI, czyli metody zwiększania własnej kreatywności (Wizualizacja, Praca z Metaforą, Techniki Mindfulness, inne techniki kreatywne; zarządzanie własną kreatywnością; techniki wdrażania pomysłów). - POBIERZ PREZENTACJĘ

Alina Geniusz-Siuchnińska: PODRÓŻE KSZTAŁCĄ, czyli jak czerpać inspirację z innych dziedzin i branż, jak wykorzystać tzw. historię porażek, aby usprawnić własne działania promocyjne i unikać błędów popełnianych przez innych. - POBIERZ PREZENTACJĘ

Powrót na górę