Menu

Prezentacje

1. Paweł Tkaczyk: Gdzie opowiedzieć swoją historię? Budowanie marki osobistej to nie tylko analizy, to także wyjście do ludzi. Kilka technik, o których opowiem to „wybieranie walki”, „słuchanie społeczności” i… wychodzenie do ludzi. Nie bój się, będzie dobrze!

2. Michał Kasprzyk: Zepsuj swoje przemówienie na 7 sposobów, albo zrób je dobrze i wzmocnij swoją markę. Przemówienia mają coraz większe znaczenie w świecie marketingu, szczególnie jeśli chodzi o budowanie marki osobistej. Niewielu ekspertów potrafi to wykorzystać, a większość popełnia dużo błędów. Jakie to błędy? Jak się przed nimi uchronić? Jak wykorzystać przemówienia na swoją korzyść, żeby zbudować markę osobistą? Prezentacja dostępna na stronie - kliknij. Hasło do prezentacji: 1fpwl

3. Krzysztof Ibisz: Wybieraj mądrze i uważaj czego pragniesz.

4. Szymon Sikorski, Karol Majchrzak: Najważniejsze zasady w budowaniu pierwszego wrażenia poprzez kontakt z pracownikiem instytucji publicznej W ramach prezentacji omówione zostaną wybrane zagadnienia z obszaru budowania wizerunku instytucji publicznej poprzez działania oraz kompetencje pracowników. Zakres ramowy prezentacji obejmie obszary: zasady powitania i pożegnania z klientem zewnętrznym, zasady używania wizytówek i wymieniania się kontaktami, zasady wykorzystania w działaniach komunikacyjnych elementów komunikacji wizualnej, podstawowe zasady korespondencji, zasady doboru stroju służbowego, najważniejsze zasady organizacji spotkań i wizyt delegacji oficjalnych oraz konferencji prasowych – zarządzanie „pierwszeństwem” i „przestrzenią”, dobór menu i projektowanie oprawy wydarzenia, etykieta stołu, zasady wręczania gadżetów, mowa ciała, podstawowe zasady budowania jasnych i zrozumiałych przekazów językowych.

5. Tamara Bieńkowska: Storytelling dla liderówWyobraź sobie, że odwiedzasz halę targową, w której wystawiają się firmy z jednej wąskiej branży. Setki firm. Każda ma podobną ofertę produktów i usług, Podobne stoisko z mini-cukierkami w szklanej misie i podobnie zmęczonymi pracownikami, którzy siedzą tu już kolejną godzinę, przy podobnych stolikach, na których leżą podobne ulotki. Chodzisz od stoiska do stoiska, rozglądasz się z rosnącą bezradnością…

 

Powrót na górę